Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/17401
Назва: Інсентив-туризм як приклад успішного менеджменту організацій
Автори: Зима, О.Г.
Кузьминчук, Н.В.
Ключові слова: інсентив-туризм;менеджмент організацій;успіх;incentive tourism;management of organizations;success;инсентив-туризм;менеджмент организаций;успех
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Зима О. Г., Кузьминчук Н. В. Інсентив-туризм як приклад успішного менеджменту організацій. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 275-282.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сучасний стан розвитку галузі заохочувального туризму, обґрунтовано важливість застосування комплексного підходу до організації інсентив-турів.
The current state of the industry incentive tourism, substantiated the importance of an integrated approach to organizing incentive tours.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17401
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (15) Ч2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2012_1(2)__41.pdf266.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.