Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/16208
Title: Теоретичне узагальнення особливостей управління збутом сільськогосподарської продукції
Other Titles: Theoretical generalization of the features of agricultural products sales management
Теоретическое обобщение особенностей управления сбытом сельскохозяйственной продукции
Authors: Накісько, О. В.
Даниленко, В. В.
Keywords: управління збутом;сільськогосподарська продукція;збутова політика;канали реалізації;управлінські рішення;marketing management;agricultural products;marketing policy;sales channels;management decisions;управление сбытом;сельскохозяйственная продукция;сбытовая политика;каналы реализации;управленческие решения
Issue Date: 2017
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Накісько О. В., Даниленко В. В. Теоретичне узагальнення особливостей управління збутом сільськогосподарської продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 188 «Економічні науки». 2017. С. 128-138.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 188.
Abstract: В статті розглянуті основні принципи організації збутової діяльності в сфері сільськогосподарського виробництва, які базуються на загальних методах та прийомах менеджменту, а саме принципи орієнтації виробництва на потреби споживачів, системного підходу до вирішення актуальних завдань, спрямованості на довгостроковий результат та контроль над реалізацією рішень, які приймаються. Визначені методи управління збутом сільськогосподарської продукції, забезпечать скоординоване використання інструментів збутової політики аграрних організацій, яке націлене на: диференціювання покупців за специфічними вимогами до продукції та ціновими вподобаннями, вибір цільових сегментів, прогнозування ринкового попиту та кон’юнктурних показників попиту, вибір оптимальної системи збуту та цільове фінансування, раціоналізацію каналів розподілу, вибір способу та часу виходу на ринок
The article indicates basic principles of organization of implementation activities in the field of agricultural production, which are based on general methods of management, such as principles of production orientation for consumers, systematic approach to solving current tasks, focusing on long-term results and controlling the implementation of decisions that are being made. The indicated methods of agricultural sales management will ensure the coordinated use of instruments of the implementation policy of agrarian organizations, which is aimed at: differentiating buyers according to certain product requirements, selecting target segments, forecasting market demand indicators, selecting the optimal sales system and target financing, rationalizing distribution channels, and choosing the way and the time to approach the market.
В статье рассмотрены основные принципы организации реализационной деятельности в сфере сельскохозяйственного производства, которые основаны на общих методах и приемах менеджмента, а именно принципы ориентации производства на нужды потребителей, системного подхода к решению актуальных заданий, направленности на долгосрочный результат и контроль над реализацией решений, которые принимаются. Обозначенные методы управления сбытом сельскохозяйственной продукции обеспечат скоординированное использование инструментов реализационной политики аграрных организаций, которое нацелено на: дифференцирование покупателей по определенным требованиям к продукции, выбор целевых сегментов, прогнозирование рыночного спроса и конъюнктурных показателей спроса, выбор оптимальной системы реализации и целевое финансирование, рационализацию каналов распределения, выбор способа и времени выхода на рынок.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16208
Appears in Collections:Випуск 188: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17_188_2017.pdf468.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.