Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/15692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧміль, Г. Л.-
dc.date.accessioned2022-11-26T20:55:20Z-
dc.date.available2022-11-26T20:55:20Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧміль Г. Л. Вплив інноваційного маркетингу на результативність бізнесу. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 листопада 2022 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 339-341 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15692-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleВплив інноваційного маркетингу на результативність бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mater_konf_3_4_11_2022_Chmil.pdf883.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.