Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14731
Title: Вплив маркетингової політики на результати фінансової діяльності підприємства
Authors: Сєвідова, І. О.
Бабко, Н. М
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Сєвідова І. О., Бабко Н. М. Вплив маркетингової політики на результати фінансової діяльності підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 191-192 с.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14731
Appears in Collections:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AKTUAL_NI_ PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-192-193.pdf187.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.