Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/1472
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Аліна Олексіївна-
dc.contributor.authorКолесник, Алина Алексеевна-
dc.contributor.authorАрхипова, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-06-22T08:33:28Z-
dc.date.available2022-06-22T08:33:28Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБорисова А.О., Колесник А.О., Архипова В.О. Формування позитивної комунікативної установки під час навчання. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2015. Вип. 1(21). С. 367-377.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1472-
dc.description.abstractВизначено поняття позитивної комунікативної установки та обґрунтовано аспекти, що впливають на її формування. Наведено особливості формування та прояву потреби в позитивних відносинах і тих особливостях організації та управління педагогічним процесом, які сприяють формуванню комунікативних установок. Досліджено умови, що змінюють та формують комунікативні установки. Визначено технологію педагогічної підтримки процесу формування комунікативних установок. Установлено рівні роботи зі зміни та формування комунікативних установок. Вивчено чинники, що впливають на ефективність комунікативних установок.uk_UA
dc.description.abstractThe definition of the positive communicative system and substantiation of the aspects which affect on its formation are determined. Features of formation and manifestation of the need for positive attitude and those features of the organization and management of the pedagogical process, which contribute to the formation of communicative systems, are presented. The conditions which change and form communication systems are investigated. The technology of pedagogical support of the process of formation of communicative systems is determined. The levels of work which change and form communication systems are defined. The factors which affect the efficiency of communication systems are studied. Formation of communication facilities during training can be effective by forming the need to positive interaction and self-development, focused training of students in the study of various humanities disciplines or the introduction of special course teaching communication skills or training; through the use of active learning methods and technologies, special theoretical and practical, oral and written tasks which contribute to the formation or updating and fixing positive communication systems.-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectкомунікативна установкаuk_UA
dc.subjectнавчальний процес-
dc.subjectстудент-
dc.subjectпідготовка-
dc.subjectформування-
dc.subjectпедагог-
dc.subjectкомунікативна діяльність-
dc.subjectпрофесійна компетенція-
dc.subjectкоммуникативная установка-
dc.subjectучебный процесс-
dc.subjectстудент-
dc.subjectподготовка-
dc.subjectформирование-
dc.subjectпедагог-
dc.subjectкоммуникативная деятельность-
dc.subjectпрофессиональная компетенция-
dc.subjectcommunicative system-
dc.subjecteducational process-
dc.subjectstudent-
dc.subjecttraining-
dc.subjectformation-
dc.subjectteacher-
dc.subjectcommunicative activity-
dc.subjectprofessional competency-
dc.titleФормування позитивної комунікативної установки під час навчанняuk_UA
dc.titleFormation of positive communicative system during training-
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2015_1_37.pdf249.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.