Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14581
Title: Комунікаційні стратегії брендів: тенденції воєнного часу
Authors: Мальчик, М. В.
Артюшок, М. І.
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Мальчик М. В., Артюшок М. І. Комунікаційні стратегії брендів: тенденції воєнного часу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 144-146 с.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14581
Appears in Collections:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AKTUAL_NI_ PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-145-147.pdf206.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.