Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14465
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрасноруцький, О. О.-
dc.contributor.authorГрищенко, В. А.-
dc.date.accessioned2022-11-19T11:21:32Z-
dc.date.available2022-11-19T11:21:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКрасноруцький О. О., Грищенко В. А. Маркетинг взаємодії в розвитку інноваційного та ринкового потенціалу підприємства рослинницького напрямку. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 191 «Економічні науки». 2018. С. 37-51.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14465-
dc.description.abstractОхарактеризовано різні наукові погляди на зміст і завдання концепції Relationship Marketing, що дало підстави для висловлення припущення, що в умовах інформаційної економіки доцільно розглядати не як маркетингу взаємовідносин, а як маркетинг взаємодії. Запропоновано трактувати маркетинг взаємодії як концепцію організаційної співпраці, яка зорієнтована на максимально ефективне використання особливостей довготривалих партнерських відносин підприємства з його основними бізнес-партнерами, за рахунок чого досягається їх взаємопов’язаний спільний розвиток, який забезпечує ефект ресурсної та/чи ринкової синергії для всіх учасників партнерства. Обґрунтовано, що створення таких умов, які відповідають концепції маркетингу взаємодії, реалізується через функцію мотивації – з поширенням мотиваційного процесу на всі групи зацікавлених осіб. Визначено, що реалізація ринкового потенціалу взаємодії підприємств на основі створення підприємницької мережі дозволяє здешевити та спростити процедуру проведення маркетингової політики та просування продукції на ринок.uk_UA
dc.description.abstractОхарактеризованы различные научные взгляды на содержание и задачи концепции Relationship Marketing, что дало основания для выражения предположения, что в условиях информационной экономики целесообразно рассматривать не как маркетинга взаимоотношений, а как маркетинг взаимодействия. Предложено рассматривать маркетинг взаимодействия как концепцию организационной сотрудничества, которая ориентирована на максимально эффективное использование особенностей длительных партнерских отношений предприятия с его основными бизнес-партнерами, за счет чего достигается их взаимосвязанный совместное развитие, который обеспечивает эффект ресурсной и / или рыночной синергии для всех участников партнерства. Обосновано, что создание таких условий, которые соответствуют концепции маркетинга взаимодействия, реализуется через функцию мотивации - с распространением мотивационного процесса на все группы заинтересованных лиц. Определено, что реализация рыночного потенциала взаимодействия предприятий на основе создания предпринимательской сети позволяет удешевить и упростить процедуру проведения маркетинговой политики и продвижения продукции на рынок.uk_UA
dc.description.abstractDifferent scientific opinions on the content and tasks of the concept of Relationship Marketing have been characterized, which gave grounds for the assumption that in the conditions of information economy it is expedient to consider not as marketing of relationships, but as marketing of interaction. It is proposed to treat marketing interaction as a concept of organizational interaction, which is focused on maximally efficient use of the features of the longterm cooperation of the enterprise with its main business partners, at the expense of which their interconnected joint development is achieved, which provides the effect of resource and / or market synergy for all partners of the partnership. . It is substantiated that the creation of such conditions, which correspond to the concept of marketing interaction, is realized through the function of motivation -with the dissemination of the motivation process to all groups of interested persons. It is determined that realization of market potential of interaction of the enterprises on the basis of creation of the enterprise network allows to cheapen and simplify the procedure of marketing policy and promotion of products to the market.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 191;-
dc.subjectмаркетинг взаємодіїuk_UA
dc.subjectмаркетинг взаємовідносинuk_UA
dc.subjectінноваційний потенціалuk_UA
dc.subjectринковий потенціалuk_UA
dc.subjectпартнерська взаємодіяuk_UA
dc.subjectмережевий підхідuk_UA
dc.subjectмаркетинг взаимодействияuk_UA
dc.subjectмаркетинг взаимоотношенийuk_UA
dc.subjectинновационный потенциалuk_UA
dc.subjectрыночный потенциалuk_UA
dc.subjectпартнерское взаимодействиеuk_UA
dc.subjectсетевой подход;marketing interactionsuk_UA
dc.subjectmarketing relationshipsuk_UA
dc.subjectinnovation potentialuk_UA
dc.subjectmarket potentialuk_UA
dc.subjectpartner interactionuk_UA
dc.subjectnetwork approachuk_UA
dc.titleМаркетинг взаємодії в розвитку інноваційного та ринкового потенціалу підприємства рослинницького напрямкуuk_UA
dc.title.alternativeМаркетинг взаимодействия в развитии инновационного и рыночного потенциала предприятия растениеводческого направленииuk_UA
dc.title.alternativeOf interaction in the development of innovative and market potential of the plant of the plantuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 191: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_191_2018.pdf418.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.