Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14454
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЛебедєв, Анатолій Тихонович-
dc.contributor.authorХорольський, Анатолій Вікторович-
dc.date.accessioned2022-11-18T23:27:58Z-
dc.date.available2022-11-18T23:27:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationХорольський А. В. Підвищення керованості і функціональної стабільності легкових автомобілів: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. А. Т. Лебедєв; Харків, 2020. 59 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14454-
dc.description.abstractНеобхідний технічний рівень і конкурентоспроможність автомобілів можна забезпечити, якщо вони будуть мати достатню стійкість, а значить і безпеку руху. Ці умови можна забезпечити на стадії проектування машини при раціональному виборі параметрів і конструкції елементів автомобіля. Актуальність теми. Недостатня стійкість автомобілів і інших колісних машин є однією з найбільш поширених причин аварій на дорогах. Нестійкість в тяговому режимі руху пов'язана з буксуванням ведучих коліс автомобіля. Важкі наслідки втрати стійкості машин вимагають розгляду цієї проблеми з боку вчених і інженерів. Мета роботи - підвищення стійкості автомобілів проти занесення в тяговому режимі руху. Для виконання мети роботи поставлені наступні завдання: - провести дослідження стійкості автомобіля при бортовий нерівномірності коефіцієнтів зчеплення коліс з дорогою; - оцінити стійкість автомобіля проти заносу при асиметричному розташуванні центру мас; - провести оцінку стійкості автомобіля проти заносу при бортовий нерівномірності динамічних радіусів коліс. - визначити вплив параметрів автомобіля на дорожньо-транспортні пригоди. Об'єкт дослідження. Експлуатаційні фактори автомобілів в тяговому режимі. Предмет дослідження. Стійкість автомобілів проти заносу під час руху в тяговому режимі. Методи дослідження. Математичний аналіз. Наукова новизна отриманих результатів. Вперше отримана зв'язок між експлуатаційними чинниками автомобілів, їх конструктивними параметрами і компонуванням, схемою приводу ведучих коліс та показниками стійкості проти заносу. Практичне значення отриманих результатів. Запропоновано методику, яка дозволяє на стадії проектування, в експлуатації та проведенні авто технічної експертизи проводити оцінку стійкості легкових автомобілів проти заносуuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.subjectстійкість рухуuk_UA
dc.subjectтяговий режим рухуuk_UA
dc.subjectобертовий моментuk_UA
dc.subjectтягова силаuk_UA
dc.subjectдинамікаuk_UA
dc.subjectцентр Масuk_UA
dc.titleПідвищення керованості і функціональної стабільності легкових автомобілівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationХарківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка-
dc.contributor.affiliationКафедра трактори і автомобілі-
Appears in Collections:274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
274_Khorol_s_kyy_m.pdf
  Restricted Access
10.16 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.