Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14150
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолянский, А. С.-
dc.contributor.authorХворост, А. Г.-
dc.date.accessioned2022-11-18T05:13:03Z-
dc.date.available2022-11-18T05:13:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПолянский А. С., Хворост А. Г. Анализ динамики трансмиссии мобильных машин при переключении передач фрикционными муфтами. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 192 «Проблеми надійності машин». 2018. С. 159-166.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14150-
dc.description.abstractОпределены причины появления дополнительных крутящих и тормозных моментов при переключении передач в трансмиссиях, мобильных машин с гидроподжимными фрикционными муфтами. При переходе с низ ших передач на высшие, предложенная динамическая модель позволила подтвердить результаты известных исследований, посвященных более эффективному разгону машин при одновременном включении двух передач. При переходе с высших передач на низшие на входном валу трансмиссии и на двигателе машины возникает тормозной момент, что приводит к дополнительному расходу энергии двигателя.uk_UA
dc.description.abstractВизначено причини появи додаткових крутних і гальмівних моментів при перемиканні передач в трансмісіях, мобільних машин з гидроподжимными фрикційними муфтами. При переході з нижчих передач на вищі, запропонована динамічна модель дозволила підтвердити результати відомих досліджень, присвячених більш ефективного розгону машин за одночасного включення двох передач. При переході з вищих передач на нижчі на вхідному валу трансмісії і на двигуні машини виникає гальмівний момент, що призводить до додаткової витрати енергії двигунаuk_UA
dc.description.abstractthe causes of the appearance of additional torques and braking moments when switching gears in transmissions, mobile machines with hydraulic friction clutches are Determined. In the transition from lower to higher gears, the proposed dynamic model has confirmed the results of well-known studies on more efficient overclocking with the simultaneous inclusion of two gears. In the transition from higher gear to lower on the input shaft of the transmission and the engine braking torque occurs, which leads to additional energy consumption of the engine.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 192;-
dc.subjectтрансмиссияuk_UA
dc.subjectмобильные машиныuk_UA
dc.subjectпереключение передачuk_UA
dc.subjectфрикционные муфтыuk_UA
dc.subjectразгонuk_UA
dc.subjectторможениеuk_UA
dc.subjectтрансмісіяuk_UA
dc.subjectмобільні машиниuk_UA
dc.subjectперемикання передачuk_UA
dc.subjectфрикційні муфтиuk_UA
dc.subjectрозгінuk_UA
dc.subjectгальмуванняuk_UA
dc.subjecttransmissionuk_UA
dc.subjectmobile machinesuk_UA
dc.subjectgear shift, clutchuk_UA
dc.subjectaccelera tionuk_UA
dc.subjectbrakinuk_UA
dc.titleАнализ динамики трансмиссии мобильных машин при переключении передач фрикционными муфтамиuk_UA
dc.title.alternativeАналіз динаміки трансмісії мобільних машин при перемиканні передач фрикційними муфтамиuk_UA
dc.title.alternativeThe analysis of the dynamics of the transmission of mobile machines when shifting friction clutchesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 192: Проблеми надійності машин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22_192_2018.pdf375.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.