Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1331
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шуляк, М. Л. | - |
dc.contributor.author | Петров, Р. М. | - |
dc.contributor.author | Колєснік, Ю. І. | - |
dc.contributor.author | Череватенко, Г. І. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-20T10:35:48Z | - |
dc.date.available | 2022-06-20T10:35:48Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Шуляк М. Л., Петров Р. М., Колєснік Ю. І., Череватенко Г. І. Крива зсуву та її використання при розрахунку сили тяги ходових систем. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2021. № 23. 191-197 с. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2311-441X | - |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1331 | - |
dc.description.abstract | В основі ряду сучасних методів розрахунку сили тяги ходових пристроїв на основі деформації лежить залежність між силою тертя (зчеплення) і величиною зміщення контактуючих поверхонь в початковий період їх відносного руху, так звана «Крива зсуву». Відомо, що при переміщенні навантаженої пластини (штампа) по поверхні пов’язаного грунту, також, як і при зсуві двох грунтових поверхонь, сила тертя (зчеплення) спочатку інтенсивно зростає, потім зазвичай проходить через максимум і при подальшому русі штампа поступово стабілізується. Наші дослідження, які проведені на торф’яному грунті, що володіє відомою пружністю, показали, що форма кривої зсуву в певній мірі залежить від характеру контактує з грунтом матеріалу. | uk_UA |
dc.description.abstract | A number of modern methods for calculating the traction force of running gear based on deformation are based on the relationship between the friction force (adhesion) and the magnitude of the displacement of the contact surfaces in the initial period of their relative motion, the so-called "shear curve". It is known that when moving the loaded plate (stamp) on the surface of the bound soil, as well as when shifting the two soil surfaces, the friction force (adhesion) first increases rapidly, then usually passes through the maximum and with further movement of the stamp gradually stabilizes. Our studies, which were conducted on peat soil with known elasticity, showed that the shape of the shear curve to some extent depends on the nature of the material in contact with the soil. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 23 | - |
dc.subject | ходові пристрої | uk_UA |
dc.subject | деформація | uk_UA |
dc.subject | сила тертя | uk_UA |
dc.subject | крива зсуву | uk_UA |
dc.subject | штамп | uk_UA |
dc.subject | грунт | uk_UA |
dc.subject | running gear | uk_UA |
dc.subject | deformation | uk_UA |
dc.subject | friction force | uk_UA |
dc.subject | shear curve | uk_UA |
dc.subject | stamp | uk_UA |
dc.subject | soil | uk_UA |
dc.title | Крива зсуву та її використання при розрахунку сили тяги ходових систем | uk_UA |
dc.title.alternative | Offset curve and its use in calculating the traction force of running systems | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 23 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ZHurnal_TSALTK_23_2021_191_197.pdf | 551.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.