Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/12970
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКолєснік, Іван Васильович-
dc.contributor.authorКохан, Сергій Романович-
dc.date.accessioned2022-11-10T12:58:21Z-
dc.date.available2022-11-10T12:58:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКохан С. Р. Автомобільний дизельний двигун рідинного охолодження номінальною потужністю 95 кВт при частоті обертання колінчастого валу 4200 хв-1 з розробкою системи подачі палива: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. І. В. Колєснік. Харків: ХНТУСГ, 2021. 59 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12970-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота виконана в об'ємі 7 листів графічної частини і пояснювальної записки на 59 сторінках. Пояснювальна записка містить 4 розділів, в яких знаходиться 7 рисунків і 4 таблиці. Одним з основних показників рівня розвитку держави є наявність власної автомобільної промисловості. На сьогоднішній день двигуни внутрішнього згоряння (ДВЗ) є основними джерелами енергії для наземного транспорту. Ідея перетворення теплоти від згоряння палива в циліндрах в механічну роботу виникла ще на початку 19 століття і своєю актуальності не втратила в наші дні завдяки порівняно простому способу її втілення і наявності великих запасів нафти. Кваліфікаційна робота присвячена питанню розробки дизельного двигуна потужністю 95кВт з безпосереднім упорскуванням палива при оборотах колінчастого валу 4200 хв-1 з поліпшеною системою подачі палива. Мета роботи: розробка та впровадження адаптивних систем управління за різними критеріями. Результати роботи та їх новизна. Розроблений дизель, з поліпшеною системою подачі палива і турбонаддувом. Отримані реальні техніко-експлуатаційні показники.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.subjectдизельний двигунuk_UA
dc.subjectавтомобільuk_UA
dc.subjectпаливна системаuk_UA
dc.titleАвтомобільний дизельний двигун рідинного охолодження номінальною потужністю 95 кВт при частоті обертання колінчастого валу 4200 хв-1 з розробкою системи подачі паливаuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationХарківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі-
Appears in Collections:274 - "Автомобільний транспорт" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
274_Kohan.pdf
  Restricted Access
10.18 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.