Матеріали IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді" : [152] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 152
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Міжнародний досвід страхового посередництваЖилякова, О. В.; Кавунов, А. В.
2022Сутність та потреба збалансованого розвитку УкраїниГорох, О. В.; Іващенко, А. Г.
2022Державне регулювання міграційних процесів в Україні: проблеми та напрями удосконаленняБестужева, С. В.; Золотухіна, А. О.
2022Економічна ефективність виробництва зерна озимої пшениціЯрова, В. В.; Зейда, О. Д.
2022Впровадження «митного безвізу» з ЄС та його вплив на економічне зростання УкраїниЧеркашина, Т. С.; Загоруйко, К. Є.
2022Міжнародна співпраця у сфері регулювання глобальних фінансових відносинМандич, О. В.; Додіван, М. О.
2022Цифрова трансформація в постпандемічний періодКулініч, О. А.; Гребенюк, Я. О.
2022Цифрова трансформація в сучасному бізнес середовищіАндросова, Т. В.; Головешко, В. П.
2022Бізнес-середовище в Україні в умовах невизначеностіВеличко, К. Ю.; Голікова, Є. К.
2022Міжнародний та український досвід виходу з фінансової кризиМандич, О. В.; Гладкина, А. І.
2022Оцінка вартості бізнесу як важлива складова міжнародної інвестиційної стратегії підприємстваБестужева, С. В.; Вовнянко, О. С.
2022Сучасний розвиток глобальної логістики: досвід для УкраїниБестужева, С. В.; Бодак, Д. В.
2022Інтернет-торгівля як засіб ведення міжнародної комерціїКозуб, В. О.; Белявцев, В. М.
2022Організаційно-управлінська модель комунікативної політики підприємстваЧміль, Г. Л.
2022Стратегічне управління як основа ведення бізнесу в кризовій ситуаціїХарчевнікова, Л. С.
2022Залучення інноваційного інструментарію маркетингу в системі управління компаніїУстік, Т. В.
2022Оцінка конкурентоспроможності продукціїСмокова, Л. М.; Сунцов, Є. С.
2022Digital and internet marketingПодворна, Л. А.; Напрасник, М. В.
2022Стратегії маркетингу бізнес-суб'єктів на засадах інноваційного розвиткуМикитась, А. В.
2022Управління маркетинговими проєктами в умовах невизначеності сучасного бізнесуМажулін, Є. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 152