Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/12343
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМандич, О. В.-
dc.contributor.authorКорнієнко, В. С.-
dc.contributor.authorОнєгіна, О. С.-
dc.contributor.authorСамойленко, Д. Г.-
dc.date.accessioned2022-11-07T10:18:03Z-
dc.date.available2022-11-07T10:18:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКорнієнко В. С., Онєгіна О. С., Самойленко Д. Г. Формування аграрного маркетингу з урахуванням галузевих особливостей. Вісник студентського наукового товариства. 2018. Вип. 2. С. 55-56.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12343-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник студентського наукового товариства;Вип. 2-
dc.titleФормування аграрного маркетингу з урахуванням галузевих особливостейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник СНТ_випуск 2_2018-55-56.pdf569.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.