Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/11576
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСподар, Катерина Вікторівна-
dc.contributor.authorСоколова, Євгенія Борисівна-
dc.contributor.authorАндріюк, Емма Іванівна-
dc.date.accessioned2022-11-01T18:32:19Z-
dc.date.available2022-11-01T18:32:19Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМерчандайзинг : методичні вказівки та індивідуальні завдання для самостійної роботи студентів / укладачі : К. В. Сподар, Є. Б. Соколова, Е. І. Андріюк. Х. : ХДУХТ, 2016. 13 с.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11576-
dc.description.abstractМетою вивчення дисципліни «Мерчандайзинг» є формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок щодо застосування мерчандайзингу виробничими/постачальницькими та роздрібними підприємствами в просуванні товарів до споживачів. Пропоновані в методичних вказівках рекомендації для самостійної підготовки допоможуть студентам опанувати питання курсу та оцінити важливість і необхідність наукових знань та практичних навичок з мерчандайзингу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмерчандайзингuk_UA
dc.titleМерчандайзингuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні вказівки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metod_rekomend_dlya_samost_robit_merchandajzing_2016.pdf340.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.