Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11146
Название: Організація соціальних мереж
Авторы: Тімофєєва, О. М.
Тімофєєв, О. В.
Ключевые слова: соціальні мережі;мережевий етикет
Дата публикации: 2009
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Тімофєєва О. М., Тімофєєв О. В. Організація соціальних мереж. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2009. Вип. 1(9). C. 615-624.
Краткий осмотр (реферат): Досліджено історію створення, структуру соціальних мереж, їх властивості, етапи та тенденції розвитку, мережевий етикет, вплив соціальних мереж на людину. Розглянуто можливість використання їх у бізнесі.
Explored history of creations, social networks structure, their properties, stages and directions of development, network etiquette influencing of social networks, on a man. Possibility of the use is considered them in business.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11146
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (9)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pt_2009_1_97.pdf1.02 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.