Browsing by Author Савицька, Наталія

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 7 of 7
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Вплив громадянського суспільства на поведінку компаній у зв‘язку з початком повномасштабного вторгнення РФ в УкраїнуДавліканова, Олена; Лилик, Ірина; Савицька, Наталія
2023Маркетингові технології для розвитку життєстійкості бізнесуСавицька, Наталія
2024Особливості формування конкурентної стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингуСавицька, Наталія; Бубенець, Ірина; Кардаш, Артем
2019Проблеми безпечності харчових продуктів та формування національних стандартів food-маркетингуСавицька, Наталія; Евлаш, Вікторія
2016Проблеми гармонізації професійних та освітніх стандартів вищої освіти під час підготовки фахівців з маркетингуСавицька, Наталія
2022Трансформація маркетингових стратегій в умовах цифрової економікиСавицька, Наталія; Декадіна, Вікторія
2024Цільові задачі регулювання маркетингу для захисту прав дітей від впливу реклами нездорової їжіСавицька, Наталія