Browsing by Author Кривошеєва, Н. М.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 23  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Використання інформаційно комунікативних технологій в організації самостійної роботи студентівКривошеєва, Н. М.; Радченко, Я. Ю.
2011Вимір лояльності споживачів у сфері послугКривошеєва, Н. М.
2016Візуальний мерчандайзинг як креативний інструмент сучасних комунікаційКривошеєва, Н. М.
2016Дослідження впливу навчально-професійної мотивації на студентів коледжуКривошеєва, Н. М.
2012Ефективні форми самостійної роботи з використанням інформаційно-комунікативних технологійКривошеєва, Н. М.
2013Звіт про науково-дослідну роботу «Формування та розвиток соціально орієнтованої роздрібної мережі» (заключний)Жегус, О. В.; Попова, Л. О.; Кушнір, Т. Б.; Мітяєва, Т. Л.; Синицина, Г. А.; Парцирна, Т. М.; Афанасьєва, О. П.; Кривошеєва, Н. М.; Олініченко, К. С.; Онопрієнко, І. В.; Прядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.; Красноусов, А. В.; Михайлова, М. В.; Раковська-Башмакова, О. С.
2011Кулхантинг – новітній інструмент маркетингуКривошеєва, Н. М.; Соболев, В. Л.
2014Маркетингова діяльність як ефективний елемент сфери послугКривошеєва, Н. М.
2018Науково-дослідницька робота студентів у світлі компетентнісного підходу до підготовки фахівцівКривошеєва, Н. М.; Шарапова, О. М.
2017Особливості інноваційного маркетингу в діяльності сучасних підприємствКривошеєва, Н. М.; Коваленко, Я. В.
2014-05-22Оцінка ефективності системи маркетингу підприємства методом контролінгуПопова, Л. О.; Кривошеєва, Н. М.
2019-05-15Потенціал менеджменту в Україні відносно американської та японської моделейКривошеєва, Н. М.; Шарапова, О. М.
2019Процеси модернізації в системі європейської вищої освітиКривошеєва, Н. М.; Шарапова, О. М.
2012Розвиток концепції маркетингу при виробництві молочної продукціїПопова, Л. О.; Кривошеєва, Н. М.
2020Розвиток підприємницьких компетентностей студентів на основі ігрофікації навчанняРадченко, Я. Ю.; Кривошеєва, Н. М.; Гузенко, Г. М.
2014-05-22Розробка напрямів оптимізації торгового асортименту сучасного підприємстваКривошеєва, Н. М.; Лозінська, А. В.
2015Сучасні маркетингові технології формування спортивного іміджу містаЖегус, О. В.; Парцирна, Т. М.; Кривошеєва, Н. М.
2011Тенденції розвитку сфери event-маркетингу в УкраїніКривошеєва, Н. М.; Джуглей, К. В.
2013Технології case-study – каталізатор підготовки спеціалістів з маркетингуКривошеєва, Н. М.
2011Трансформаційні тенденції розвитку цінностей споживачів кондитерської продукціїКривошеєва, Н. М.; Симонова, А. І.