Browsing by Author Доброскок, Ю. Б.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 11 of 11
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Державне регулювання ринку прямих іноземних інвестицій в УкраїніШталь, Т. В.; Доброскок, Ю. Б.
2015Дистанційна освіта як елемент розвитку сучасної вищої освіти в УкраїніВеличко, К. Ю.; Доброскок, Ю. Б.
2013Звіт про науково-дослідну роботу «Маркетингова діяльність торговельних мереж» (заключний)Артеменко, В. С.; Янчева, Л. М.; Грінько, А. П.; Баранова, А. О.; Чуйко, Л. О.; Шталь, Т. В.; Бубенець, І. Г.; Козуб, В. О.; Попкова, К. В.; Чатченко, О. Є.; Янчев, В. В.; Фролова, Т. В.; Коваленко, К. В.; Артеменко, С. В.; Доброскок, Ю. Б.; Тищенко, О. О.
2014-05-22Зона вільної торгівлі як складова угоди про асоціацію України з ЄС. Перспективи та наслідкиДоброскок, Ю. Б.
2013Концептуальні засади та напрями розвитку вищої освіти в УкраїніШталь, Т. В.; Доброскок, Ю. Б.; Тищенко, О. О.
2015Лібералізація світової торгівлі внаслідок поширення регіональних торговельних угодШталь, Т. В.; Доброскок, Ю. Б.
2014Основні чинники впливу на експортний потенціал підприємства.Доброскок, Ю. Б.
2016Проблеми регулювання офшорного бізнесу в умовах глобалізаційних процесів в економіціАндросова, Т. В.; Доброскок, Ю. Б.
2014Упровадження та поширення комп’ютерних навчальних програм – вимога глобального освітнього просторуШталь, Т. В.; Доброскок, Ю. Б.
2016Упровадження інноваційних методів навчання – вимога глобального освітнього середовищаШталь, Т. В.; Доброскок, Ю. Б.; Тищенко, О. О.
2012Формат взаимодействия предприятий на основе концепции маркетинга отношенийДоброскок, Ю. Б.