Випуск 1 (13) : [114] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 80 of 114
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Інформаційне забезпечення стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств машинобудуванняБолдирєва, А.С.
2011Мотивація як стимул та засіб досягнення стратегічних цілей управління конкурентоспроможністю торговельних мережКушнір, О.В.
2011Принципи планування в системі управління торговельним підприємствомТкаченко, Н.М.
2011. Моделювання процесу оцінки виробничої надійності персоналу підприємстваАбеленцева, О.В.
2011Вплив конкуренції на формування раціональної асортиментної політики торговельного підприємстваМоскаленко, К.С.
2011Тенденції формування та реалізації економічного потенціалу вітчизняного готельного господарстваСмольнякова, Н.М.; Волосов, А.М.
2011Теоретичні та практичні засади формування ринку овочів в УкраїніБлизький, Р.С.
2011Вплив невизначеності середовища на формування стратегії розвитку комбікормової промисловостіБіленький, О.Ю.
2011Формування системи внутрішнього контролю на підприємствіПисарчук, О.В.; Лебединець, Н.А.
2011Особливості просування об’єктів нерухомості через мережу ІнтернетСушко, О.В.
2011Управління вартістю торговельної мережі на основі моделі EBITDAЗубков, С.О.; Колесник, А.О.; Зюбан, А.М.
2011Цінові методи стимулювання реалізації продовольчих товарів на підприємствах роздрібної торгівліКушнір, Т.Б.; Кісляков, В.Г.
2011Класифікація аквапарків та їх унікальна пропозиціяМартинов, І.Ю.
2011Сучасний стан конкурентного середовища функціонування підприємств роздрібної торгівлі з продажу продовольчих товарів в УкраїніСукачова, С.М.
2011Теорія ціни як методологічна основа формування сучасної цінової політикиСмольнякова, Н.М.
2011Особливості операційної діяльності сучасних супермаркетівТкаченко, О.П.; Тімченко, О.Д.
2011Особливості формування фінансових ресурсів підприємстваКропівцова, Н.І.
2011Аналіз методів оцінки конкурентоспроможності підприємстваШинкар, С.М.; Брижата, М.В.
2011Обґрунтування цінової політики підприємства роздрібної торгівлі продовольчими товарамиБезгінова, Л.І.; Филипенко, О.М.; Мелушова, І.Ю.
2011Ефективність функціонування підприємств роздрібної торгівлі в сегменті реалізації товарів продовольчої групиВласова, Н.О.; Круглова, О.А.; Гайдар, Н.О.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 80 of 114