Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9704
Title: Філософія культури економічної поведінки та спілкування у контексті норм ісламської етики.
Other Titles: Philosophy of culture and economic behavior of communication in the context of islamic rules of ethics.
Authors: Гарник, Л. П.
Ягі, М.
Keywords: ісламська етика;шаріат;культура економічної поведінки;філософія спілкування;исламская этика;шариат;культура экономического поведения;философия общения;Islamic ethics;Sharia;culture of economic behavior;communication philosophy
Issue Date: 2015
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Гарник Л. П., Ягі М. Філософія культури економічної поведінки та спілкування у контексті норм ісламської етики. Філософія спілкування: Філософія, Психологія, Соціальна комунікація. 2015. № 8. С. 113-119.
Series/Report no.: Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 8
Abstract: Етика є фундаментом організації, зокрема ісламських фінансових інститутів, які обрали етичні норми у якості їх головної компетенції. Іслам сприймає етику у якості позитивної риси, яка призводить до розвитку компанії, якщо етичні норми не суперечать шаріату. Часто етичні проблеми є тісно пов’язаними з практикою ведення бізнесу, проте більшість компаній не приділяє належної уваги цьому питанню. Наша стаття присвячена класичній ісламській філософії, нормам ісламської етики та культурі економічної поведінки, яка склалася під їх впливом у близькосхідних країнах. У статті проаналізовано взаємозв’язок між корпоративною культурою, культурою економічної поведінки та нормами етики ділового спілкування, які були сформовані на базі норм та звичаїв ісламської правової системи.
Этика является фундаментом организации, в частности исламских финансовых институтов, которые выбрали этические нормы в качестве их главной компетенции. Ислам воспринимает этику в качестве позитивной черты, которая приводит к развитию компании, если этические нормы не противоречат шариату. Часто этические проблемы бывают тесно связанными с практикой ведения бизнеса, но большинство компаний не уделяет должного внимания этому вопросу. Наша статья посвящена классической исламской философии, нормам исламской этики и культуре экономического поведения, которая сложилась под их влиянием в ближневосточных странах. В статье проанализирована взаимосвязь между корпоративной культурой, культурой экономического поведения и нормами этики делового общения, которые сформировались на базе норм и обычаев исламской правовой системы.
Ethics are the base of organization, in particular Islamic financial institutions which chose ethical standards as their main competence. Islam perceives ethics as positive feature which led to development of company if ethical standards don’t contradict with Sharia. Often ethical problems can be closely connected with business practice, but the majority of companies don’t pay enough attention to this question. Our article is devoted to classical Islamic philosophy, norms of Islamic ethics and culture of economic behavior which developed under their influence in the Middle Eastern countries. In article is analysed interrelation between corporate culture, culture of economic behavior and ethical norms of business communication that were formed on basis of norms and customs of Islamic legal system.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9704
ISSN: 978-617-619-144-5
Appears in Collections:№ 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2015_8_113-119.pdf3.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.