Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/8106
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Таран, О. C. | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-06T14:16:47Z | - |
dc.date.available | 2022-10-06T14:16:47Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Таран О. C. Структура й семантика епітетів сучасної української поезії: статистично-гендерний вимір. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2017», 03 березня: вісник виставково-музейного центру, вип 3. Харків: Тарасенко В. П, 2017. С. 249-254. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8106 | - |
dc.description.abstract | У статті автор поетапно досліджує структуру й семантику 1965 епітетних сполучень у поезіях 4-х авторів-жінок і 4-х авторів-чоловіків, виявляє кількісні та якісні відмінності як у виборі мовних одиниць, так і у репрезентації гендерних маркерів. | uk_UA |
dc.description.abstract | In the article an author stage-by-stage investigates a structure and semantics of 1965 epithets in the poetries of 4th authors-women and 4th authors-men, finds out quantitative and quality differences both in the choice of language units and in using of gender markers. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків: Тарасенко В. П. | uk_UA |
dc.subject | епітет | uk_UA |
dc.subject | гендерний маркер | uk_UA |
dc.subject | структурна модель | uk_UA |
dc.subject | epithet | uk_UA |
dc.subject | gender marker | uk_UA |
dc.subject | structural model | uk_UA |
dc.title | Структура й семантика епітетів сучасної української поезії: статистично-гендерний вимір | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 3 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
SLOBOZHANICA_3_249-254.pdf | 467.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.