Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8041
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСасімова, І. А.-
dc.date.accessioned2022-10-06T07:58:19Z-
dc.date.available2022-10-06T07:58:19Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСасімова І. А. Інформаційно-комунікаційні технології – педагогічні технології ХХІ століття. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2017», 03 березня: вісник виставково-музейного центру, вип 3. Харків: Тарасенко В. П, 2017. С. 192-195.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8041-
dc.description.abstractУсім учасникам освітнього процесу в сучасній вищій школі доводиться систематично самостійно знаходити, опрацьовувати та застосовувати величезні масиви інформації. Це неможливо без щоденного використання комп’ютерної техніки, як важливої складової інформатизації та методу комунікації у суспільстві ХХІ століття.uk_UA
dc.description.abstractAll participants training process in the modern high school have to systematically search for, processing and the use of huge arrays information. Now this is not possible without daily use of computers, as the most important component of information and method of communication in society ХХІ century.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: Тарасенко В. П.uk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectпедагогічна технологіяuk_UA
dc.subjectкомп’ютерuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjecteducational technologyuk_UA
dc.subjectcomputeruk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.titleІнформаційно-комунікаційні технології – педагогічні технології ХХІ століттяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SLOBOZHANICA_3_192-195.pdf450.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.