Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8026
Title: | Культурологічна освіта у сучасному вимірі |
Authors: | Мазоренко, М. О. Грабар, Н. Г. |
Keywords: | культура;міжкультурна комунікація;культурологічні дисципліни;цінності;культурний діалог.;culture;intercultural communication;cultural disciplines;values;cultural dialogue. |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Харків: Тарасенко В. П. |
Citation: | Мазоренко М. О., Грабар Н. Г. Культурологічна освіта у сучасному вимірі. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2017», 03 березня: вісник виставково-музейного центру, вип 3. Харків: Тарасенко В. П, 2017. С. 142-149. |
Abstract: | Надмірне захопленням молоді сучасними інформаційними технологіями спричиняє низку проблем. Відчувається особлива потреба у налагодженні культурного діалогу, адже існує
велика кількість комунікативних засобів і посередників. Рішення проблем сприйняття цінностей
і норм культури виступають головним завданням культурологічних дисциплін, які вивчаються
студентами ХНТУСГ ім. П. Василенка. У статті акцентується увага на те, що культурологічні знання в певній мірі захищають від прийняття некомпетентних рішень у майбутньому. The excessive interest of youth in modern information technology entails a number of problems. There is a particular need in the cultural dialogue establishment, because there are a large number of communication tools and intermediaries. The resolving of the perception problems of culture values and norms is the cultural studies main task studied by KhNTUA students. The article focuses on the fact that cultural knowledge to some extent protects us from making incompetent decisions in the future. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8026 |
Appears in Collections: | STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 3 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
SLOBOZHANICA_3_142-149.pdf | 482.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.