Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8005
Title: Подолання «синдрому Олександра Довженка» в житті українців в АПК України. В аспекті дитиноцентризму
Authors: Гришин, І. Я.
Keywords: синдром;симптом;вчитель;виховання;сталий розвиток
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: Тарасенко В. П.
Citation: Гришин І. Я. Подолання «синдрому Олександра Довженка» в житті українців в АПК України. В аспекті дитиноцентризму. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2017», 03 березня: вісник виставково-музейного центру, вип 3. Харків: Тарасенко В. П, 2017. С. 113-116.
Abstract: У тезах розглядається проблематика в контексті «синдрому Олександра Довженка» щодо культурної недуги, притаманної багатьом українцям, підкреслюється провідна роль вчителя та якість виховання людини з 3-х річного віку і далі - впродовж всього життя, з акцентом на умовах проживання в селах України; дитиноцентризму, використання досвіду Швеції та створення відповідних інституцій.
In theses the range of problems is examined in the context of "syndrome of Oleksandra Dovgenka" in relation to cultural illness of inherent to many Ukrainians, the leading role of teacher and quality of education of man are underlined from 3th annual age and farther in continue all life with an accent on the terms of residence in the villages of Ukraine; dutunocentruzmy, use of experience of Sweden, and creation of corresponding institutes.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8005
Appears in Collections:STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SLOBOZHANICA_3_113-116.pdf452.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.