Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7680
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАкименко, Д. О.-
dc.date.accessioned2022-09-30T06:45:06Z-
dc.date.available2022-09-30T06:45:06Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationАкименко Д. О. Педагогічна культура як чинник якості освіти. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2015», 27 листопада: вісник виставково-музейного центру, вип 2. Харків: ХНТУСГ, 2015. С. 164-171.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7680-
dc.description.abstractПроаналізовано сутність і сенс феномену педагогічної культури та її зв’язок з проблемою забезпечення якості освіти. Показано, що в системі фахової підготовки інженерів надзвичайно важливу роль відіграють професійно педагогічна компетентність викладача, його загальна і педагогічна культура та рівень його педагогічної майстерності. Розглянуто вплив педагогічної культури викладача на виховання та особистісний розвиток студентів.uk_UA
dc.description.abstractAnalyzed the essence and meaning of the phenomenon of pedagogical culture and its relationship with the challenge of providing quality education. It is shown that in the training of engineers the crucial role played by professional pedagogical competence of the teacher, his general and pedagogical culture and the level of pedagogical skills. The influence of pedagogical culture of theuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectпедагогічна культураuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectособистісний розвитокuk_UA
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk_UA
dc.titleПедагогічна культура як чинник якості освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
164-171.pdf287.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.