Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7679
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПономарьов, О. С.-
dc.date.accessioned2022-09-30T06:41:24Z-
dc.date.available2022-09-30T06:41:24Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПономарьов О. С. Феномен педагогічної культури у просторі цінностей. ОСВІТИ STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2015», 27 листопада: вісник виставково-музейного центру, вип 2. Харків: ХНТУСГ, 2015. С. 155-163.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7679-
dc.description.abstractПроаналізовано аксіологічні аспекти педагогічної культури. Розглянуто систему цінностей освіти. Показано роль і місце педагогічної культури у просторі цих цінностей. Виявлено сутність і характер взаємозв’язків і взаємовпливу між системою цінностей освіти та загальною і професійною культурою викладача та прояв цих взаємозв’язків в показниках якості його педагогічної діяльності.uk_UA
dc.description.abstractThe axiological aspects of pedagogical culture are analized. The role and place of culture in the educational space of these values is showing. Revealed the essence and nature of the relationship and interaction between the values of education, general and professional culture of the teacher and the manifestation of these relationships in terms of the quality of its teaching.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.subjectосвіта,uk_UA
dc.subjectпедагогічна культураuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectособистісний розвитокuk_UA
dc.subjectжиттєві цінностіuk_UA
dc.subjectцінності освітиuk_UA
dc.titleФеномен педагогічної культури у просторі цінностейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
155-163.pdf303.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.