Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/7568
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтаверська, Т.О.-
dc.date.accessioned2022-09-28T19:14:59Z-
dc.date.available2022-09-28T19:14:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСтаверська Т.О. Digital-маркетинг як інструмент забезпечення сталого розвитку бізнесу. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матер. Міжнар. наук.-практ. конф., присв. 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. / редкол. : О. І. Черевко [та ін.]. Х. : ХДУХТ, 2020. С. 95-96.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7568-
dc.description.abstractОсновними драйверами забезпечення оптимізації витрат, активізації просування продукту й зростання продажів, підвищення прибутковості та вартості суб’єкта господарювання, посилення його конкурентної позиції та поліпшення умов розвитку бізнесу визначено розроблення адаптивної стратегії, вибір цифрових інструментів, визначення альтернативних сценаріїв розвитку подій, формування команди, механізм реалізації інноваційних ініціатив із застосуванням цифрових технологій та digital-платформ маркетингу. Досліджено основні завдання та переваги застосування digital-маркетингу в умовах цифрової трансформації сучасного бізнес-середовища.uk_UA
dc.description.abstractThe main drivers of cost optimization, product promotion and sales growth, increase profitability and value of the business entity, strengthen its competitive position and improve business conditions are the development of adaptive strategy, choice of digital tools, identification of alternative scenarios, team building, mechanism implementation of innovative initiatives with the use of digital technologies and digital marketing platforms. The main tasks and advantages of digital marketing in the digital transformation of the modern business environment are considered.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectdigital-маркетингuk_UA
dc.subjectбізнес-середовищеuk_UA
dc.subjectцифрова трансформаціяuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectbusiness environmentuk_UA
dc.subjectdigital transformationuk_UA
dc.subjectdigital technologiesuk_UA
dc.subjectdigital-маркетингuk_UA
dc.subjectбизнес-средаuk_UA
dc.subjectцифровая трансформацияuk_UA
dc.subjectцифровые технологииuk_UA
dc.titleDigital-маркетинг як інструмент забезпечення сталого розвитку бізнесуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Staverska_tezy_marketing_8-10-2020.pdf691.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Staverska_tezy_DIGITAL_marketing_8_10_2020.pdf691.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.