Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7562
Title: Франчайзинг як інструмент розвитку ресторанного бізнесу: міжнародний досвід та національні особливості
Authors: Ставерська, Т.О.
Козуб, В.О.
Keywords: франчайзинг;ресторанний бізнес;бізнес-система;бізнес-формaт фрaнчaйзингу;франчайзинг;ресторанный бизнес;бизнес-система;бизнес-формaт фрaнчaйзинга;franchising;restaurant business;business system;franchising business format
Issue Date: 2020
Publisher: ПП «Астрая»
Citation: Ставерська Т.О., Козуб В.О. Франчайзинг як інструмент розвитку ресторанного бізнесу: міжнародний досвід та національні особливості. Національна економічна діяльність і міжнародні економічні відносини: сучасний стан та тенденції розвитку : кол. монографія / кол. авторів. Полтава: ПП «Астрая», 2020. С. 101-107.
Abstract: В роботі досліджено основні тенденції розвитку франчайзингу у світовій та вітчизняній практиці ресторанного бізнесу, що дозволяє визначити його як перспективну форму організації бізнесу та один з найбільш ефективних інструментів бізнес-масштабування, а франшизу – як повну бізнес-систему зі сталою бізнес-концепцією. Відзначено активний розвиток внутрішнього франчайзингу як бізнес-технології, характерною особливістю якої є синергія зарубіжних технологій франчайзингу із вітчизняними підходами до ведення бізнесу. Аналіз розвитку ринку франшизи в розрізі сегментів поширення довів найбільшу перспективність застосування франчайзингу у сфері ресторанного господарства та торгівлі. На підставі узагальнення та систематизації визначених під час дослідження переваг і недоліків укладання договору франчайзингу у сфері ресторанного бізнесу запропоновано узагальнену референтну модель системи франчайзингу.
The paper studies the main trends in the development of franchising in the world and domestic practice of the restaurant business, which made it possible to define it as a promising form of business organization and one of the most effective tools for business scaling, and a franchise as a complete business system with a stable business concept. The active development of internal franchising as a business technology is noted, a characteristic feature of which is the synergy of foreign franchising technologies with domestic approaches to doing business. An analysis of the development of the franchise market in terms of distribution segments proved the most promising use of franchising in the field of restaurant industry and trade. Based on the generalization and systematization of the advantages and disadvantages of concluding a franchising agreement in the restaurant business as determined during the study, a generalized reference model of a franchising system is proposed.
В работе исследованы основные тенденции развития франчайзинга в мировой и отечественной практике ресторанного бизнеса, что позволило определить его как перспективную форму организации бизнеса и один из наиболее эффективных инструментов бизнес-масштабирования, а франшизу - как полную бизнес-систему с устойчивой бизнес-концепцией. Отмечено активное развитие внутреннего франчайзинга как бизнес-технологии, характерной особенностью которой является синергия зарубежных технологий франчайзинга с отечественными подходами к ведению бизнеса. Анализ развития рынка франшизы в разрезе сегментов распространения доказал наибольшую перспективность применения франчайзинга в сфере ресторанного хозяйства и торговли. На основании обобщения и систематизации определенных в ходе исследования преимуществ и недостатков заключения договора франчайзинга в сфере ресторанного бизнеса предложено обобщенную референтную модель системы франчайзинга.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7562
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ставерська_Козуб_розділ_монографії.pdf616.56 kBAdobe PDFView/Open
Staverska_Kozub_Monografiya_CFEND.pdf574.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.