Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7338
Назва: Техніко-економічне обґрунтування процесів змішування сипких матеріалів
Інші назви: Feasibility study of mixing bulk materials
Автори: Марунич, О. П.
Ключові слова: техніко-економічне обґрунтування;процеси;змішування;експлуатаційні витрати;feasibility study;processes;mixing;operating costs
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Марунич О. П. Техніко-економічне обґрунтування процесів змішування сипких матеріалів. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2018. № 11. С. 285-290.
Серія/номер: Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів № 11;
Короткий огляд (реферат): У статті представлено техніко-економічне обґрунтування процесів змішування сипких матеріалів. Розроблено модель вибору конструктивних конвеєрів для змішування сільськогосподарських матеріалів з урахуванням можливих обсягів витрат, що виникають внаслідок сукупних витрат, які включають собівартість виготовлення, експлуатації, технічний огляд і ремонт. Обґрунтовано, що вибір варіанта конструкції робочих органів в першу чергу залежить від характеру виконання процесу і навантаження на робочий орган.
The model of choosing construction conveyers for transporting agricultural cargo along the curvilinear trajectory taking into account possible expenditures caused by the damage of cargo and total expenditures, which include manufacturing, operation. Maintenance and repair cost price has been developed. The synthesis of conveyer operating members taking advantage of the hierarchic groups method and using morphological analyses has been carried out. It was interpreted, that the choise of option of the operating members desing depends first of all on the nature of the performed process and loanding on the operating member. That is why for the purpose to proside the desing of the operation members, the number of construction solution options can be reduced and one may develop a great number of conveyer designs capable to operate officiently for the transporting of bulk cargo along the curvilinear trajectory. It was revealed, that damage losses while transporting and transferring are in ten times greater than those of the conveyer total cost.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7338
ISSN: 2311-441X
Розташовується у зібраннях:№ 11

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37.pdf8.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.