Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7107
Title: | Удосконалення просування продукції підприємств Миколаївської області на зовнішній ринок |
Other Titles: | Improving the promotion of industries Mykolayiv region to foreign markets. In terms saturated market needs to develop new quality product, install it on the best price, and choose the perfect promotion channels Совершенствование продвижения продукции предприятий Николаевской области на внешний рынок. |
Authors: | Бєлякова, М.Ю. |
Keywords: | маркетингова комунікація, просування, реклама, інтернет.;marketing communication, promotion, advertising, internet;маркетинговая коммуникация, продвижение, реклама, интернет. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Харків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєва |
Citation: | Бєлякова М.Ю. Удосконалення просування продукції підприємств Миколаївської області на зовнішній ринок. 2016. № 2. С. 393 |
Series/Report no.: | Економічні науки;№ 2 |
Abstract: | Предметом дослідження даної статті є сукупність теоретичних і практичних питань щодо вдосконалення системи просування продукції підприємств Миколаївської області на зовнішній ринок. Проаналізовано
сучасний стан зовнішньоекономічної діяльності підприємств Миколаївської області. Досліджено застосування системи просування продукції на зовнішній ринок. Обґрунтовано напрями вдосконалення
системи просування продукції підприємств Миколаївської області на зовнішній ринок. Becoming increasingly important component of the marketing mix such as marketing communications or promotion. Their system is aimed at informing, persuading, reminding consumers of goods firm support its sales and create a positive image of the company. The main marketing communications "Sandora" is printed, outdoor advertising, point of sale advertising, Public Relations and Sales Promotion. Print advertising "Sandora" designed exclusively for visual perception, used in the various business meetings, presentations, fairs and exhibitions. Outdoor Advertising "Sandora" placed on billboards, banners, banners, signs lighting, electronic displays, screens, banners. Advertising "Sandora" to sell to the buyer provides information about products available in a particular retail outlet and the announcement of the benefits that the buyer can get when it purchases goods "Sandora". Thanks to Public Relations "Sandora" has created and maintains a positive image of the company image for a wide range of people and their leadership activities. Sales Promotion "Sandora" is impulsive, thus encourages consumers to purchase products. The object of the study is a set of theoretical and practical issues concerning the improvement of the promotion of industries Mykolayiv region to foreign markets. The study aims to study the theoretical and methodological aspects of improving the system of promotion of industries Mykolayiv region to foreign markets. The study used the following methods :, including: theoretical generalization - reveals the nature and content of product promotion; monitoring and economic analysis - during the assessment of the promotion of "Sandora" to foreign markets. In order to improve the promotion of "Sandora" the foreign market the company proposed to apply one of the channels of promotion -Internet advertising, namely, banner ads and e-mail lists. Предметом исследования данной статьи является совокупность теоретических и практических вопросов по совершенствованию системы продвижения продукции предприятий Николаевской области на внешний рынок. Проанализировано современное состояние внешнеэкономической деятельности предприятий Николаевской области. Исследованы применения системы продвижения продукции на внешний рынок. Обоснованы направления совершенствования системы продвижения продукции предприятий Николаевской области на внешний рынок. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7107 |
Appears in Collections: | Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Belyakova.pdf | 184.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.