Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6942
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧміль, Л. Г.-
dc.contributor.authorВерзілова, Г. Р.-
dc.date.accessioned2022-09-18T13:48:22Z-
dc.date.available2022-09-18T13:48:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЧміль Г.Л., Верзілова Г. Р. Місце маркетингової діяльності у забезпеченні економічного зростання торговельного підприємства. Науковий журнал "Підприємство та інновації", Вип.10. Харків, 2019. С. 179-182.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6942-
dc.description.abstractМетою статті визначено розроблення концептуальної моделі побудови системи обліково-аналітичного забезпечення управління торговельним підприємством із вбудованою в усі етапи обліково-звітного процесу маркетинговою функцією. Розроблено концептуальну модель обліково-аналітичного забезпечення управління маркетинговою діяльністю елементів бізнес-процесів торговельного підприємства. Для документального оформлення витрат на маркетингові заходи запропоновано складати наказ про проведення маркетингових заходів, договір на надання маркетингових послуг, акт приймання-передачі маркетингових послуг. Для здійснення контролю над кожним видом маркетингових заходів у складі маркетингової функції запропоновано виділяти функціональні підвиди: аналітична діяльність; інноваційна діяльність; збутова діяльність; організація та управління маркетинговою діяльністю.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.titleМісце маркетингової діяльності у забезпеченні економічного зростання торговельного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
254-.pdf777.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.