Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6851
Title: | Концепція розвитку системи маркетингу як чинника формування інвестиційної привабливості аграрного сектора |
Other Titles: | Concept of marketing system as a factor of formation of agricultural sector investment attraction. Концепция развития системы маркетинга как фактора формирования инвестиционной привлекательности аграрного сектора. |
Authors: | Безп’ята, І.В. |
Keywords: | аграрний сектор економіки, система маркетингу, обсяги реалізації сільськогосподарської продукції, ціна реалізації, SWOT аналіз;agrarian sector, marketing system, sales of agricultural products, selling price, SWOT-analysis.;аграрный сектор экономики, система маркетинга, объемы реализации сельскохозяйственной продукции, цена реализации, SWOT-анализ. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Харків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва |
Citation: | Безп’ята І.В. Концепція розвитку системи маркетингу як чинника формування інвестиційної привабливості аграрного сектора. 2016. № 1. С. 372 |
Series/Report no.: | Економічні науки;№ 1 |
Abstract: | У статті зазначено, що ефективний маркетинг є засобом перспективного розвитку сільськогосподарського товаровиробника, а забезпечення вищого рівня конкурентоспроможності продукції можливе лише за умови використання всіх елементів комплексу маркетингу. Під час дослідження було проаналізовано динаміку обсягів реалізації сільськогосподарської продукції за всіма напрямами по Україні, структуру
реалізації сільськогосподарської продукції, а також середні ціни реалізації сільськогосподарської продукції в розрізі видів товаровиробників. Проведений SWOT-аналіз основних сільськогосподарських
товаровиробників дав можливість з’ясувати ряд об’єктивних і суб’єктивних причин та факторів, що можуть вплинути на розвиток маркетингових стратегій у сільському господарстві. The article indicated that effective marketing is a means of perspective development of agricultural producers and provide a higher level of competitiveness of products is possible only if the use of all elements of the marketing mix. The agricultural sector of the country marketing system includes two main activities. The first - connected with the processing and transfer of raw materials and finished goods as they move from producer to consumer, the second - is based on a process of exchange and pricing in the market system. The foundation of these activities is market analysis, assessment of the situation of agricultural production and prices at competitors and most profitable ways to transport and channel sales, advertising, and more. В статье указано, что эффективный маркетинг является средством перспективного развития сельскохозяйственного товаропроизводителя, а обеспечение высокого уровня конкурентоспособности продукции возможно только при условии использования всех элементов комплекса маркетинга. В ходе исследования была проанализирована динамика объемов реализации сельскохозяйственной продукции по всем направлениям по Украине, структура реализации сельскохозяйственной продукции, а также средние цены реализации сельскохозяйственной продукции в разрезе видов товаропроизводителей. Проведенный SWOT-анализ основных сельскохозяйственных товаропроизводителей дал возможность выяснить ряд объективных и субъективных причин и факторов, которые могут повлиять на развитие маркетинговых стратегий в сельском хозяйстве. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6851 |
Appears in Collections: | Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bezpyata.pdf | 206.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.