Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65923
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorХрапач, К. Г.-
dc.contributor.authorКальницька, Аліна Валеріївна-
dc.date.accessioned2025-05-06T08:55:45Z-
dc.date.available2025-05-06T08:55:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКальницька А. В. Підвищення конкурентоспроможності підприємств зернової галузі: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 073 - Менеджмент; наук. кер. К. Г. Храпач. Харків: ДБТУ, 2024. 64 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65923-
dc.description.abstractОсновною метою кваліфікаційної роботи є удосконалення корпоративної культури виробничого підприємства. Об’єктом дослідження є процес удосконалення корпоративної культури виробничого підприємства. Елементи наукової новизни та їх практичне значення: розроблено Корпоративний кодекс, тези якого базуються на принципах фінансової стабільності, професійної команди лідерів та стійкої ділової репутації. У кваліфікаційній роботі: У першому розділі визначено науково-теоретичні аспекти підвищення конкурентоспроможності зерновиробництва. У другому розділі визначено шляхи забезпечення конкурентоспроможності галузі зерновиробництва в підприємстві. Висновки. Ринок зерна є системоутворюючим інтегрованим ринком АПК України, що має значний виробничий та експортний потенціал. Підприємства має слабкий рівень спеціалізації. Озима пшениця в структурі товарної продукції у 2021 році займала 4-ме місце. Урожайність склала 34,7 ц/га, валовий збір зерна озимої пшениці 347 ц, рентабельність виробництва та реалізації зерна озимої пшениці склала 187,45 %. Виробництво озимої пшениці потребує інтенсифікації, адже існуючі на сьогодні технології вирощування культури дозволяють досягти урожайності культури 50-60 ц/га. Конкурентоспроможність будь-якого товару визначається більш високим порівняно до товарів-конкурентів співвідношенням сукупності якісних і вартісних характеристик при їхній відповідності вимогам ринку, що забезпечує максимальне задоволення потреб і створює перевагу товару на конкурентному ринку. Визначено беззбитковий обсяг виробництва озимої пшениці – 113,4 ц, що дасть змогу мати виручку від його реалізації 37,7 тис. грн.uk_UA
dc.description.abstractThe main purpose of the qualification work is to improve the corporate culture of a manufacturing enterprise. The object of research is the process of improving the corporate culture of a manufacturing enterprise. Elements of scientific novelty and their practical significance: the Corporate Code has been developed, the theses of which are based on the principles of financial stability, professional leadership team and strong business reputation. The qualification work: The first chapter identifies the scientific and theoretical aspects of improving the competitiveness of grain production. The second chapter identifies ways to ensure the competitiveness of the grain production industry in the enterprise. Conclusions. The grain market is a backbone integrated market of the Ukrainian agro-industrial complex with significant production and export potential. Enterprises have a low level of specialisation. In 2021, winter wheat was ranked 4th in the structure of commodity products. The yield was 34.7 c/ha, the gross harvest of winter wheat was 347 ct, and the profitability of winter wheat production and sales was 187.45%. Winter wheat production needs to be intensified, as the current crop cultivation technologies allow for a yield of 50-60 centners per hectare. The competitiveness of any product is determined by a higher ratio of a set of quality and cost characteristics compared to competing products, while meeting market requirements, which ensures maximum satisfaction of needs and creates an advantage for the product in a competitive market. The break-even production volume of winter wheat was determined to be 113.4 tonnes, which will allow to generate revenue of UAH 37.7 thousand from its sale.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectзерновіuk_UA
dc.subjectпараметри конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectcerealsuk_UA
dc.subjectcompetitiveness parametersuk_UA
dc.titleПідвищення конкурентоспроможності підприємств зернової галузіuk_UA
dc.title.alternativeImproving the competitiveness of grain enterprisesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет-
dc.contributor.affiliationКафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування-
Appears in Collections:073 - "Менеджмент" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_B_44_2_073z-21b_stn-3-01_Kal_nyts_ka_A_V.pdf
  Restricted Access
1.11 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.