Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65290
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкаковський, І. В.-
dc.date.accessioned2025-04-22T06:17:56Z-
dc.date.available2025-04-22T06:17:56Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСкаковський І. В. Чинники формування товарної стратегії торговельного підприємства. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 травня 2015 р. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 379-380.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65290-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleЧинники формування товарної стратегії торговельного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_2015_2_379-380.pdf104.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.