Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65021
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВарипаєв, О. М.-
dc.contributor.authorВарипаєва, Л. М.-
dc.date.accessioned2025-04-16T06:17:00Z-
dc.date.available2025-04-16T06:17:00Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВарипаєв О. М., Варипаєва Л. М. Головні стратегії поведінки споживачів на продовольчих ринках. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 травня 2015 р. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 227-228.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65021-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleГоловні стратегії поведінки споживачів на продовольчих ринкахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_2015_2_227-228.pdf102.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.