Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/64959
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоболев, В. Л.-
dc.date.accessioned2025-04-15T07:20:08Z-
dc.date.available2025-04-15T07:20:08Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСоболев В. Л. Роль системи управління маркетинговою діяльністю підприємства. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 травня 2015 р. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 221-222.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/64959-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleРоль системи управління маркетинговою діяльністю підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_2015_2_221-222.pdf117.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.