Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/64949
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖегус, О. В.-
dc.contributor.authorПарцирна, Т. М.-
dc.contributor.authorКривошеєва, Н. М.-
dc.date.accessioned2025-04-15T06:54:40Z-
dc.date.available2025-04-15T06:54:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЖегус О. В., Парцирна Т. М., Кривошеєва Н. М. Сучасні маркетингові технології формування спортивного іміджу міста. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 травня 2015 р. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 201-202.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/64949-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleСучасні маркетингові технології формування спортивного іміджу містаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_2015_2_201-202.pdf109.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.