Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/64945
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртеменко, В. С.-
dc.contributor.authorБубенець, І. Г.-
dc.date.accessioned2025-04-15T06:13:18Z-
dc.date.available2025-04-15T06:13:18Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationАртеменко В. С., Бубенець І. Г. Умови взаємодії бізнес-суб'єктів у маркетингових каналах. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 травня 2015 р. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 193-194.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/64945-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleУмови взаємодії бізнес-суб'єктів у маркетингових каналахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_2015_2_193-194.pdf107.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.