Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63864
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖегус, О. В.-
dc.contributor.authorАфанасьєва, О. П.-
dc.date.accessioned2025-03-12T08:55:59Z-
dc.date.available2025-03-12T08:55:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЖегус О. В., Афанасьєва О. П. Маркетингові дослідження як основа лончу інноваційних продуктів харчування. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 80-річчю з дня народж. ректора університету (1988–1991 рр.), доктора технічних наук, професора, члена-кореспондента ВАСГНІЛ Бєляєва Михайла Івановича, м. Харків,19 листоп. 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. Ч. 2. С. 123-124.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63864-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження як основа лончу інноваційних продуктів харчуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_2018_2_123-124.pdf822.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.