Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 191-200 of 200 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Маркетингова товарна політика банку в сучасних умовахШептуха, О. М.
2020Реалізація кластерної політики при формуванні стратегії диверсифікації діяльності аграрних підприємств регіонуЛагодієнко, В. В.; Літвінов, Д. О.; Пєчка, С. С.
2020Прибутковість виробництва продукції коноплярства на основі кореляційно-регресійного методуМихайлова, Л. І.; Коренівська, Л. В.
2020Формування позитивного іміджу авіакомпанії SKYUP із застосування маркетингового інструментаріюНіколаєва, В. М.; Ковшова, І. О.
2020Диверсифікація - стратегія розвитку сільськогосподарського підприємстваПасемко, Г. П.; Минко, Я. Ю.; Корсун, Є. С.
2020Сучасний стан розвитку управління виробництвом молока у Харківській областіУльянченко, О. В.; Коломієць, О. П.
2020Напрями удосконалення системи управління земельними ресурсами аграрних підприємствГуторов, О. І.; Кулинич, К. В.
2020Фірмовий стиль як маркетинговий інструмент формування бренду компаніїНіколаєва, О. А.; Ковшова, І. О.
2020Особливості товарної політики в сучасному бізнес-середовищіТкаченко, С. Є.; Меженіна, А. О.
2020Влияние маркетинговых инструментов на развитие предприятияИльина, Е. В.; Бондарь, С. В.