Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62819
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртеменко, С. В.-
dc.date.accessioned2025-02-12T17:11:49Z-
dc.date.available2025-02-12T17:11:49Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationАртеменко С. В. Механізм управління маркетинговим потенціалом торговельного підприємства. Проблеми теорії та практики управління економічним потенціалом підприємства: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф, 13-15 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. С. 6-7.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62819-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleМеханізм управління маркетинговим потенціалом торговельного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми теорії та практики управління економічним потенціалом підприємства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13-15.05.14-6-7.pdf242.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.