Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6263
Title: | Реалізація концепції та системи маркетингу на світовому ринку зерна |
Other Titles: | Implementation of the concept and system of marketing in the world grain market Реализация концепции и системы маркетинга на мировом рынке зерна |
Authors: | Шелудько, Р.М. Друшляк, І.М. |
Keywords: | маркетинг;концепція маркетингу;система маркетингу;торгівля;зерновий ринок;імпорт зерна;експорт;концепция маркетинга;система маркетинга;торговля;зерновой рынок;импорт зерна;экспорт;marketing;the marketing concept;marketing system;trade;grain market;grain import;export |
Issue Date: | 12-Jun-2019 |
Publisher: | Харків : ХНАУ |
Citation: | Шелудько Р.М., Друшляк І.М. Реалізація концепції та системи маркетингу на світовому ринку зерна. Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. 2019. №3. С. 35-44. |
Abstract: | Шелудько Р.М., Друшляк І.М. Реалізація концепції та системи маркетингу на світовому ринку зерна. В статті досліджено процес реалізації концепції та системи
маркетингу на світовому ринку зерна. Обґрунтовано поняття маркетингу
як одного з найбільш важливих і дієвих інструментів збільшення
ефективності діяльності підприємств. Визначена кон’юнктура світового
ринку зерна. Визначено, що організації для введення ефективної
маркетингової діяльності необхідно залучити: концепцію
вдосконалювання виробництва; концепцію вдосконалювання товару;
концепцію інтенсифікації комерційних зусиль; концепцію маркетингу;
концепцію соціально-етичного маркетингу. На основі отриманих даних
визначено, що зерновий ринок являє собою систему товарно-грошових
відносин, що виникають між його суб’єктами в процесі виробництва,
зберігання, торгівлі та використання зерна на засадах вільної конкуренції,
вільного вибору напрямів реалізації зерна та визначення цін, а також
державного контролю за його якістю та зберіганням. Проведено аналіз
експорту та імпорту продукції рослинного походження, та зернових
культур. Встановлено, що при виборі системи маркетингу виходять з
того, наскільки вона спроможна стимулювати адаптацію маркетингових
можливостей галузі до конкретних ринкових умов. Шелудько Р.Н., Дуршляк И.Н. Реализация концепции и системы маркетинга на мировом рынке зерна. В статье исследован процесс реализации концепции и системы маркетинга на мировом рынке зерна. Обосновано понятие маркетинга как одного из наиболее важных и действенных инструментов увеличения эффективности деятельности предприятий. Определенная конъюнктура мирового рынка зерна. Определено, что организации для введения эффективной маркетинговой деятельности необходимо привлечь: концепция совершенствования производства; концепцию совершенствования товара; концепцию интенсификации коммерческих усилий; концепцию маркетинга; концепцию социально-этичного маркетинга. На основе полученных данных определено, что зерновой рынок представляет собой систему товарно-денежных отношений, возникающих между его субъектами в процессе производства, хранения, торговли и использования зерна на принципах свободной конкуренции, свободного выбора направлений реализации зерна и определения цен, а также государственного контроля за его качеством и хранением. Проведен анализ экспорта и импорта продукции растительного происхождения, и зерновых культур. Установлено, что при выборе системы маркетинга исходят из того, насколько она способна стимулировать адаптацию маркетинговых возможностей отрасли к конкретным рыночным условиям. Sheludko R.M., Drushlyak I.M. Implementation of the concept and system of marketing in the world grain market. The article deals with the process of realization of the concept and system of marketing on the world grain market. The concept of marketing as one of the most important and effective tools for increasing the efficiency of business activities is substantiated. The global grain market has been determined. It has been determined that organizations need to involve: the concept of product improvement; the concept of product improvement; the concept of intensification of commercial efforts; the concept of marketing; the concept of social and ethical marketing. Based on the data obtained, it is determined that the grain market is a system of commodity-money relations that arise between its subjects in the process of production, storage, trade and use of grain on the basis of free competition, free choice of directions of grain sales and pricing, and state control over its quality and storage. The analysis of export and import of products of vegetable origin and cereals was carried out. It has been found that the choice of a marketing system is based on the extent to which it is able to stimulate the adaptation of the marketing capabilities of the industry to specific market conditions. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6263 |
Appears in Collections: | Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" №3 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
statya_sheludko_drushliak_realìzacìya_koncepcìyi_ta_sistemi_marketingu_na_svìtovomu_rynku_zerna.pdf | 855.58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.