Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6231
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУльянченко, О.В.-
dc.contributor.authorЄфремова, Н.О.-
dc.date.accessioned2022-09-02T07:14:19Z-
dc.date.available2022-09-02T07:14:19Z-
dc.date.issued2019-04-24-
dc.identifier.citationУльянченко О.В., Єфремова Н.О. Обґрунтування важливості здійснення стратегічного управління підприємницько-комерційною діяльністю суб’єктів агробізнесу на принципах маркетингу. Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. 2019. №2. С. 435-444.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6231-
dc.description.abstractУльянченко О.В., Єфремова Н.О. Обґрунтування важливості здійснення стратегічного управління підприємницько-комерційною діяльністю суб’єктів агробізнесу на принципах маркетингу. Визначено характерні особливості розвитку підприємницькокомерційної діяльності суб’єктів агробізнесу в сучасних умовах. Розкрито зміст підприємницької та комерційної діяльності; наведено визначення підприємницько-комерційної діяльності підприємства; визначено роль підприємницько-комерційної діяльності суб’єктів агробізнесу в економіці, наголошено на зростанні значення стратегічної поведінки суб’єкта господарювання; розкрито сутність управління підприємницькокомерційною діяльністю, етапи його здійснення та особливості даного процесу. Наголошено на важливості залучення в підприємницькокомерційну діяльність інноваційного елемента. Досліджено сутність маркетингу як інструменту підприємницько-комерційної діяльності, який використовується сучасними підприємцями з метою управління, регулювання та прогнозування ринкової діяльності, а також впливу на неї. Розкрито завдання маркетингу в підприємницько-комерційній діяльності суб’єктів агробізнесу. Визначено, що провідна задача маркетингу це вплив на суб’єкт економічних відносин, а саме на підприємство з метою його розвитку в умовах ринку, який формує низку зовнішніх чинників. Визначено маркетингові принципи управління підприємницько-комерційної діяльності підприємства. Зазначено, що застосування принципів маркетингу суб’єктами господарювання в процесі їхньої діяльності має сприяти розвитку ринкових відносин, науково-технічного прогресу, виробництва, торгівлі та надання послуг. Зазначено, що у процесі здійснення - комерційної діяльності суб’єктами агробізнесу використання маркетингових інструментів вимагає прийняття стратегічних рішень на стратегічному, функціональному, інструментальному рівнях. Обґрунтовано, що залежно від ситуації, що складається на ринку, здійснення підприємницько-комерційної діяльності вимагає прийняття різних маркетингових стратегій.uk_UA
dc.description.abstractА.В. Ульянченко, Н.А. Ефремова. Обоснование важности осуществления стратегического управления предпринимательскокоммерческой деятельности субъектов агробизнеса на принципах маркетинга. Определены характерные особенности развития предпринимательско-коммерческой деятельности субъектов агробизнеса в современных условиях. Раскрыто содержание предпринимательской и коммерческой деятельности; приведены определения предпринимательско-коммерческой деятельности предприятия; определена роль предпринимательско-коммерческой деятельности субъектов агробизнеса в экономике, отмечено рост значения стратегического поведения предприятия; раскрыта сущность управления предпринимательско-коммерческой деятельностью, этапы его осуществления и особенности данного процесса. Подчеркнута важность привлечения в предпринимательско-коммерческую деятельность инновационного элемента. Исследована сущность маркетинга как инструмента предпринимательско-коммерческой деятельности, используется современными предпринимателями с целью управления, регулирования и прогнозирования рыночной деятельности, а также влияния на нее. Раскрыто задачи маркетинга в предпринимательскокоммерческой деятельности субъектов агробизнеса. Определено, что ведущая задача маркетинга это воздействие на субъект экономических отношений, а именно на предприятие с целью его развития в условиях рынка, формирует ряд внешних факторов. Определены маркетинговые принципы управления предпринимательско-коммерческой деятельности предприятия. Отмечено, что применение принципов маркетинга субъектами хозяйствования в процессе их деятельности должно способствовать развитию рыночных отношений, научно-технического прогресса, производства, торговли и услуг. Отмечено, что в процессе осуществления предпринимательско-коммерческой деятельности субъектами агробизнеса использования маркетинговых инструментов требует принятия стратегических решений на стратегическом, функциональном, инструментальном уровнях. Обосновано, что в зависимости от ситуации, складывающейся на рынке, осуществление предпринимательско-коммерческой деятельности требует принятия различных маркетинговых стратегий.uk_UA
dc.description.abstractO.V. Ulianchenko, N.O. Yefremova. Rationale of importance of implementation of strategic management of entrepreneurship-commercial activity of agribusiness entities on marketing principles. The characteristic features of development of business and commercial activity of subjects of agribusiness in modern conditions are defined. The content of business and commercial activity is disclosed; the definition of enterprise-commercial activity of the enterprise is given; the role of entrepreneurial-commercial activity of agribusiness entities in the economy is defined, the importance of the strategic behavior of the economic entity is increased; the essence of management of business and commercial activity, stages of its implementation and features of this process are revealed. The importance of involving an innovative element in business and commercial activity is emphasized. The essence of marketing as a tool of business-commercial activity, which is used by modern entrepreneurs for the purpose of management, regulation and forecasting of market activity, as well as its influence, is investigated. The task of marketing in the business and commercial activity of agribusiness entities is disclosed. It is determined that the leading task of marketing is to influence the economic relations entity, namely the enterprise with the purpose of its development in the market conditions, which forms a number of external factors. The marketing principles of management of business and commercial activity of the enterprise are defined. It is stated that the application of principles of marketing by economic entities in the process of their activity should promote the development of market relations, scientific and technological progress, production, trade and provision of services. It is noted that in the process of business and commercial activity, the subjects of agribusiness use of marketing tools requires strategic decisions at the strategic, functional and instrumental levels. It is justified that, depending on the situation in the market, the implementation of business and commercial activity requires the adoption of different marketing strategies.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків : ХНАУuk_UA
dc.subjectпідприємницько-комерційна діяльність підприємстваuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові принципи управлінняuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectсуб’єкти агробізнесуuk_UA
dc.subjectпредпринимательско-коммерческая деятельность предприятияuk_UA
dc.subjectмаркетинговые принципы управленияuk_UA
dc.subjectстратегическое управлениеuk_UA
dc.subjectсубъекты агробизнесаuk_UA
dc.subjectbusiness-to-business activity of the enterpriseuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing principles of managementuk_UA
dc.subjectstrategic managementuk_UA
dc.subjectsubjects of agribusinessuk_UA
dc.titleОбґрунтування важливості здійснення стратегічного управління підприємницько-комерційною діяльністю суб’єктів агробізнесу на принципах маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeRationale of importance of implementation of strategic management of entrepreneurship-commercial activity of agribusiness entities on marketing principlesuk_UA
dc.title.alternativeОбоснование важности осуществления стратегического управления предпринимательско-коммерческой деятельности субъектов агробизнеса на принципах маркетингаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" №2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.