Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/61805
Title: Маркетингові інструменти забезпечення конкурентоспроможності органічної овочевої продукції
Authors: Нікітіна, О. М.
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: «Смугаста типографія»
Citation: Нікітіна О. М. Маркетингові інструменти забезпечення конкурентоспроможності органічної овочевої продукції. Проблеми розвитку аграрної економіки в умовах глобалізації: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої пам'яті професора В. Я. Амбросова, 10 березня 2016 р. Харків: «Смугаста типографія». С. 57-58.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/61805
Appears in Collections:Проблеми розвитку аграрної економіки в умовах глобалізації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Problemy rozvytku ahrarnoi ekonomiky v umovakh hlobalizatsii_2016_21.pdf302.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.