Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6110
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКирилов, Юрій Євгенович-
dc.contributor.authorЯровий, Вадим Федорович-
dc.date.accessioned2022-08-30T14:16:28Z-
dc.date.available2022-08-30T14:16:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЯровий В. Ф. Розвиток підприємств туризму та сільського зеленого туризму: теорія, методологія, практика.: автореф. дис. … д-ра екон. наук: 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності); наук. конс. Ю. Є. Кирилов; Харків, 2018. С. 39.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6110-
dc.description.abstractУ дисертаційній роботі визначено соціально-економічний зміст функціонування підприємств галузі туризму й сільського зеленого туризму та їх місце у структурі національного господарства; обґрунтовано вплив чинників євроінтеграції та глобалізації на розвиток суб’єктів вітчизняного туристичного бізнесу, у т.ч. на селі; виявлено інституційні механізми та регулятори розвитку підприємств туристичної галузі загалом й сільського зеленого туризму зокрема. Обґрунтовано закономірності, прояви та принципи розвитку підприємств галузі туризму та сільського зеленого туризму; визначено індикатори, показники та методи оцінки ефективності туристичної діяльності, у т.ч. на селі; обґрунтовано засоби планування, прогнозування та моделювання розвитку туристичних підприємств у цілому та сільського зеленого туризму зокрема. Проаналізовано структуру, розміщення, особливості використання ресурсного потенціалу підприємств галузі туризму та сільського зеленого туризму;здійснено оцінку ефективності функціонування основних видів туристичної діяльності, у т.ч. на селі; виявлено особливості формування вітчизняного ринку туристичних послуг та обґрунтовано організацію їх моніторингу. У дисертації розроблено напрями здійснення системного управління й інституційного забезпечення туристичної діяльності; обґрунтовано шляхи удосконалення туристичної діяльності на основі впровадження інновацій; визначено можливості та форми інтеграції підприємств галузі туризму й сільського зеленого туризму. Розроблено пропозиції щодо формування нових туристичних продуктів та брендів; визначено резерви та перспективи покращення діяльності підприємств сільського зеленого туризму; обґрунтовано засоби покращення інвестиційного та рекламно-інформаційного (маркетингового) забезпечення туристичних підприємствuk_UA
dc.description.abstractВ диссертационной работе определены социально-экономическое содержание функционирования предприятий отрасли туризма и сельского зеленого туризма и их место в структуре национального хозяйства; обосновано влияние факторов евроинтеграции и глобализации на развитие субъектов отечественного туристического бизнеса, в т.ч. на селе; выявлено институциональные механизмы и регуляторы развития предприятий туристической отрасли в целом и сельского зеленого туризма в частности. Определено, что отечественные туристические предприятия в целом и предприятия сельского зеленого туризма в частности имеют единые социально-экономическую миссию и сущность – предоставление туристических услуг на основе доходности, без ущерба окружающей среде и в соответствии с законодательством и отличные – размеры и масштабы деятельности, условия функционирования, аттракционы, инвестиционное обеспечение, специфический спрос и потребителей, темпы развития и распространения деятельности. Обоснованы закономерности, проявления и принципы развития предприятий отрасли туризма и сельского зеленого туризма; определены индикаторы, показатели и методы оценки эффективности туристической деятельности, в т.ч. на селе; обоснованно средства планирования, прогнозирования и моделирования развития туристических предприятий в целом и сельского зеленого туризма в частности. Проанализирована структура, размещение, особенности использования ресурсного потенциала предприятий отрасли туризма и сельского зеленого туризма; осуществлена оценка эффективности функционирования основных видов туристической деятельности, в т.ч. на селе; выявлены особенности формирования отечественного рынка туристических услуг обоснованно организацию их мониторинга. В диссертации разработаны направления осуществления системного управления и институционального обеспечения туристической деятельности; обоснованы пути совершенствования туристической деятельности на основе внедрения инноваций; определены возможности и формы интеграции предприятий отрасли туризма и сельского зеленого туризма. Получили дальнейшее развитие разработки по формированию новых туристических продуктов и брендов в тех видах туристической деятельности, которые популярны на национальном, европейском и мировом туристических рынках, но не известны национальным и иностранным потребителям отдельных курортов, туристических дестинаций и маршрутов; тематического отдыхаuk_UA
dc.description.abstractThe thesis describes the socio-economic content of the functioning of enterprises of the tourism industry and rural green tourism and their place in the structure of the national economy; the influence of factors of eurointegration and globalization on the development of subjects of domestic tourism business, including in the village; Institutional mechanisms and regulators of development of enterprises of the tourist industry in general and rural green tourism in particular are revealed. The patterns, manifestations and principles of development of enterprises of the tourism industry and rural green tourism are substantiated; Indicators, indicators and methods for evaluating the effectiveness of tourism activity, including in the village; the means of planning, forecasting and modeling the development of tourist enterprises in general and rural green tourism in particular are substantiated. The structure, placement, features of the use of resource potential of enterprises of the tourism industry and rural green tourism are analyzed, the efficiency of the main types of tourism activity functioning, including in the village; the peculiarities of the formation of the domestic market of tourist services are revealed and the organization of their monitoring is substantiated. In the dissertation the directions of implementation of system management and institutional provision of tourism activity are developed; the ways of improvement of tourist activity on the basis of introduction of innovations are substantiated; the possibilities and forms of integration of enterprises of the tourism industry and rural green tourism are determined. Proposals for the formation of new tourist products and brands have been developed; defined reserves and prospects for improving the activities of rural green tourism enterprises; the means of improvement of investment and advertisinginformational (marketing) support of tourist enterprises are substantiated.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.subjectпідприємства туризмуuk_UA
dc.subjectпідприємства сільського зеленого туризмуuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectвідмінностіuk_UA
dc.subjectспільні рисиuk_UA
dc.subjectдестинаціїuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectпродуктиuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectпредприятия туризмаuk_UA
dc.subjectпредприятия сельского зеленого туризмаuk_UA
dc.subjectразвитиеuk_UA
dc.subjectразличияuk_UA
dc.subjectобщие чертыuk_UA
dc.subjectдестинацииuk_UA
dc.subjectконкурентоспособностьuk_UA
dc.subjectуслугиuk_UA
dc.subjectпродуктыuk_UA
dc.subjectинновацииuk_UA
dc.subjectмаркетинговые стратегииuk_UA
dc.subjectуправлениеuk_UA
dc.subjectourism enterprisesuk_UA
dc.subjectenterprises of rural green tourismuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectdifferencesuk_UA
dc.subjectcommon featuresuk_UA
dc.subjectdistinctionsuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectservicesuk_UA
dc.subjectproductsuk_UA
dc.subjectinnovationsuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.titleРозвиток підприємств туризму та сільського зеленого туризму: теорія, методологія, практика.: автореф. дис. на здобуття … д-ра екон. наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)uk_UA
dc.title.alternativeРазвитие предприятий туризма и сельского зеленого туризма: теория, методология, практика.uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of tourism enterprises and rural green tourism: theory, methodology, practiceuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref_Yarovyii.pdf585.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.