Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60859
Title: Маркетингові стратегії розвитку підприємств гостинності в умовах воєнного стану та євроінтеграції
Authors: Гуштан, Т. В.
Королович, М. Я.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Гуштан Т. В., Королович М. Я. Маркетингові стратегії розвитку підприємств гостинності в умовах воєнного стану та євроінтеграції. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей ІІІ Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 429-430
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60859
Appears in Collections:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-429-430.pdf112.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.