Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6052
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБіленька, І. Г.-
dc.date.accessioned2022-08-30T08:58:52Z-
dc.date.available2022-08-30T08:58:52Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБіленька І. Г. Інформаційно-комерційний простір повсякденної культури. Філософія спілкування: Філософія, Психологія, Соціальна комунікація. 2015. № 8. С. 102-108.uk_UA
dc.identifier.issn978-617-619-144-5-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6052-
dc.description.abstractАналізуються особливості проявів культури повсякденності і її впливу на світосприйняття сучасної людини. Обґрунтовується думка стосовно збільшення швидкості передачі інформації в сучасному суспільстві та її значення для різних сфер життєдіяльності людини, що зв’язано з переходом культури в нову фазу інформаційного прискорення. Показано як засоби масової комунікації неоднозначно впливають на культуру повсякденності, з одного боку сприяють поширенню в суспільстві соціокультурних інновацій, створює додаткові зручності і комфорт в повсякденному житті, а з другого технічні засоби відтворення та інформаційні аспекти життя людей у значній мірі руйнують культурні традиції, знижуючи значущість ідеї і явища культури до рівня масового споживатства, тим самим нівелюючи культурні цінності у світосприйнятті людини.uk_UA
dc.description.abstractАнализируются особенности проявлений культуры повседневности и ее влияния на мировосприятие современного человека. Обосновывается мнение относительно увеличения скорости передачи информации в современном обществе и его значение для различных сфер жизнедеятельности человека, что связано с переходом культуры в новую фазу информационного ускорения. Показано как средства массовой коммуникации неоднозначно влияют на культуру повседневности, с одной стороны способствуют распространению в обществе социокультурных инноваций, создает дополнительные удобства и комфорт в повседневной жизни, а с другой технические средства воспроизведения и информационные аспекты жизни людей в значительной степени разрушают культурные традиции, снижая значимость идеи и явления культуры до уровня массового потребительства, тем самым нивелируя культурные ценности мировосприятия человека.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the peculiarities of everyday culture and its influence on the perception of the world by a modern person. An opinion as for increasing of the speed of information transfer in modern society and its importance for the various areas of human activity that is connected with the transition of culture into a new phase of informational acceleration is substantiated. It is shown how the means of mass communication have ambiguous impact on the culture of everyday life, on the one hand they promote the spread of social and cultural innovation in a society, create additional convenience and comfort in everyday life, and on the other hand technical means of reproduction and informational aspects of people’s life are destroying cultural traditions largely, reducing the importance of ideas and cultural phenomena to the level of mass consumption, thereby leveling the cultural values of the human’s perception of the world.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 8-
dc.subjectповсякденна культураuk_UA
dc.subjectінформаційне суспільствоuk_UA
dc.subjectкомерційно маркований простір споживанняuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікативні технологіїuk_UA
dc.subjectінформаційні потокиuk_UA
dc.subjectзнаковістьuk_UA
dc.subjectтекстуальністьuk_UA
dc.subjectдіалогuk_UA
dc.subjectповседневная культураuk_UA
dc.subjectинформационное обществоuk_UA
dc.subjectкоммерчески маркированное пространство потребленияuk_UA
dc.subjectинформационно-коммуникативные технологииuk_UA
dc.subjectинформационные потокиuk_UA
dc.subjectзнаковостьuk_UA
dc.subjectтекстуальностьuk_UA
dc.subjectдиалогuk_UA
dc.subjecteveryday cultureuk_UA
dc.subjectinformation societyuk_UA
dc.subjectcommercially marked space of consumptionuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectinformation flowsuk_UA
dc.subjectsymbolicuk_UA
dc.subjecttextuality and dialogueuk_UA
dc.titleІнформаційно-комерційний простір повсякденної культуриuk_UA
dc.title.alternativeInformation and commercial space of everyday cultureuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2015_8_102-108.pdf843.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.