Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6049
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Федченко, С. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-30T08:40:13Z | - |
dc.date.available | 2022-08-30T08:40:13Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Федченко С. Г. Особливості педагогічного спілкування в умовах реформування сучасної системи освіти в Україні. Філософія спілкування: Філософія, Психологія, Соціальна комунікація. 2015. № 8. С. 89-91. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 978-617-619-144-5 | - |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6049 | - |
dc.description.abstract | Показано роль педагогічного спілкування в успішному виконанні системою освіти свого при- значення. Розкрито характерні особливості цього спілкування в умовах реформування освіти. Наведено загальну структуру і основні функції педагогічного спілкування. Сформульовано вимоги, які допомагають забезпечити його ефективність. | uk_UA |
dc.description.abstract | Показана роль педагогического общения в успешном выполнении системой образования сво- его предназначения. Раскрыты характерные особенности этого общения в условиях реформи- рования образования. Приведена общая структура и основные функции педагогического общения. Сформулированы требования, которые помогают обеспечить его эффективность. | uk_UA |
dc.description.abstract | The role of teacher communication in the successful implementation of the education system their destination. Revealed characteristics of communication in terms of reforming education. Shows the general structure and basic functions of pedagogical communication. The requirements, which help ensure its effectiveness. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ХНТУСГ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 8 | - |
dc.subject | педагогічне спілкування | uk_UA |
dc.subject | система освіти | uk_UA |
dc.subject | культура | uk_UA |
dc.subject | толерантність | uk_UA |
dc.subject | функції педагогічного спілкування | uk_UA |
dc.subject | педагогическое общение | uk_UA |
dc.subject | система образования | uk_UA |
dc.subject | культура | uk_UA |
dc.subject | толерантность | uk_UA |
dc.subject | функции педагогического общения | uk_UA |
dc.subject | pedagogical communication | uk_UA |
dc.subject | education system | uk_UA |
dc.subject | culture | uk_UA |
dc.subject | tolerance | uk_UA |
dc.subject | pedagogical communication function | uk_UA |
dc.title | Особливості педагогічного спілкування в умовах реформування сучасної системи освіти в Україні | uk_UA |
dc.title.alternative | Features of pedagogical dialogue in the conditions of reforming of a modern education system in Ukraine | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 8 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2015_8_89-91.pdf | 734.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.