Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60296
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСиняговська, А. А.-
dc.date.accessioned2024-12-20T17:47:29Z-
dc.date.available2024-12-20T17:47:29Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСиняговська А. А. Лояльність клієнтів як об’єкт маркетингового управління. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 250-251uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60296-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleЛояльність клієнтів як об’єкт маркетингового управлінняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-250-251.pdf151.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.