Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60226
Title: Теоретичні основи планування маркетингової стратегії розвитку підприємства
Authors: Матузка, О. В.
Мороз, І. О.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Матузка О. В., Мороз І. О. Теоретичні основи планування маркетингової стратегії розвитку підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 215-216
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60226
Appears in Collections:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-215-216.pdf159.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.